Pagini

joi, 28 iulie 2011

suferinţa

trebuie revizuit

Cum e cu smiliurile . Cand razi normal nu mai e de ajuns. Trebuie 10 paranteze si trimis de cel putin 3 ori, altfel nu e amuzant. E doar asa.. Cand te uiti la omaeni care stau pe mess si trimis unu din ala de se tavaleste dar el nu a schitat nimica.

Ce stie altu ce ai tu. Cum pot eu sa stiu ce are Amy? Daca pun aia cu Rehab ma face sa ma simt mai bine fata de mine, ca eu nu am recurs in ca la mijoacele ei. Eu sunt inca in control. Imi controlez iesirile si nu fac ca toti dracii. Sau fac asta? Sunt mai recalcitrant? Mai nervos? Oare ar ajuta ceva sa ma linisteasca? Oare era ea mai bine asa decat fara ajutor? Daca nu avea asta? Mai era cum era? Mai putea sa faca ce facea? Trebuie sa ii multumim sa s-a sacrificat sa dea cea a avut in ea mai bun sau sa o condamnam ca a facut ce a facut si acuma nu mai avem cum sa o mulgem pana nu mai are un fir se simtire in ea. Si asa casa de productie are sa stoarca tot din ea. Nu stiu inca. Dar mi-e usor sa o judec.

Imi placeau fetele de 14 ani candva. Ce s-a intamplat cu mine?

Cand vine cineva si te judeca iti pare ca nu ar putea sa inteleaga. Sunt oare lucruri pe care le poate intelege cineva si lucruri pe care nu le poate. Se pare, desi as putea sa ma insel, ca excentricitatile din adolescenta puteau, intr-o mica sau mai mare masura, sa fie intelese de unii oameni mai bine ca altii. asta inseamna ca atunci cand ziceau ca “inteleg cum e, o sa treaca si o sa vezi ca nu e chiar asa” aveau dreptate? Poate cineva sa inteleaga? Sunt chestii marunte, care par la mintea cocosului, la care nu dai doi bani, pentru ca sunt marunte. E le poti intelege? Poate la un moment dat cineva are un alt punct de vedere asupra acelor fapte. Ai trecut prin ele, si par triviale, crezi ca alegerea ta e mai buna, ca ai trecut de ele. Uneori totusi chiar sunt maruntisuri. Cum stii cand sunt? Cum il convingi pe ala ca sunt maruntisuri? Cum ajungi la o concluzie?

Ma doare-n cur. Cum e asta sa te doar in cur si sa nu-ti pese?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu