Pagini

joi, 2 februarie 2012

semn cu degetu’, semn cu mana 2

Un semn cu mana catre fanii lui Kaka. Nu-s multi pe lumea asta care ar umbla cu “kaka” scris pe spatele lor. Eu nu inteleg o chestie, cum naiba s-au gandit parintii lui sa ii puna numele Kaka. Cred ca oriunde in lumea asta te-ai duce, kaka acelasi lucru inseamna. E primu lucru pe care il zice un bebelus, nu zice mama sau tata, zice caca, ca no e mai urgent. Eu transmit un semn cu mana atat lui cat si fanilor lui ca is mandri ca umbla cu rahat pe ei.

Un semn cu degetu catre caini. Ce sunteti voi asa cei mai buni prieteni ai omului, de ce nu poate sa fie un viermisor? Ala te gadila … pe interior, ce un caine poate sa faca asta? Si ce inteleg ei atatea limbi straine? Adica daca le zice un roman “stai ma boule” sau un englez “sit” el intelege. Ma mai enerveaza cainii ca stiu foarte multe limbi straine, eu nu stiu nici unua si ce e, un caine mai destept ca mine? E o intrebare retorica. Ideea era ca un caine in Romania zice “ham”, in Anglia zice “wof” si in Germania zice “evreu”. Eu trimit un deget de la mine catre caini, de care sper sa nu ma apuce.


P.s. O sa ajungem sa fim arestati ca facem mizerie cand incercam sa batem cainii pe strada?

Inca un semn cu mana catre cei care canta muzica clasica. Eu nu am inteles niciodata de ce scartaie aia acolo. Scartza-scartza si au scos albumu. Nu inteleg totusi care e diferenta intre o melodie clasica cantata de cel mai bun cantaret de vioara si una cantata de un bucatar amator . Adica nu e aceeasi melodie? Nu-s aceleasi note? Ca la astia nu poti sa canti ceva in felu tau, ca daca a vrut compozitoru intr-un fel asa trebuie toti sa cante. Eu trimit un semn cu mana catre acesti muzicanti ca isi impun prostile sub numele arta si talent.

Un semn cu degetu pentru calatorii in timp. Ce va dati voi mari cu calatoriile voastre in timp? Ce, eu nu pot sa calatoresc in timp? Fac asta in fiecare zic. Calatoresc inainte. Vad si cum maimutele is presedinti. Vad cum totu se darama si cum romanii fac filme. Vad cum devine periculos sa te speli pe dinti in fata unor oameni ca s-ar putea ca ei sa se gandeasca la prostii. Vad cum lumea citeste toate prostiile pe net. Si gata. Suntem in viitor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu