Pagini

miercuri, 1 februarie 2012

semn cu degetu’, semn cu mana

Un semn cu degetu’ catre cei care nu cred in ziua mondiala a planetei (22 aprilie), sau oricare din zilele de genu’ asta. Cine sunt ei sa imi zica mie ca daca ma duc pe strada si tip ca imi pasa de planeta, nu cred asta? Eu fac tot posibilu’ sa ajut planeta asta, ma duc la intruniri pe tema salvarii planetei, care imi plac cu adevarat, adica ma intalnesc cu prietenii mei, stam si noi de vorba, mancam si noi pe acolo ca e mancare buna, dupa aia mergem ne dam cu masinile pe Magheru, e misto, cine zice ca nu ma straduiesc sa fac o diferenta, este un inconstient, chiar un prost. Cum sa zici ca nu sunt probleme cu clima? Filmu’ lu’ Al Gore a spus ca e o problema, de aia o sa sting becu’ o ora intr-o seara. Am si un tricou cu salvati Rosia Montana, si unu cu un copac si mai am si un tricou cu burta, ala e amuzant. Sunt si impotriva taierii padurilor, la ce ne trebuie hartie sau carti? Singura chestie la care e buna o carte e ca sa pui florile de colt la presat in ea. Eu sunt un tip foarte constiincios, si imi pasa!


Un semn cu mana catre insii aia care trimit smsuri si mailuri in exces. Fara ajutorul lor, de une stiam eu ca sunt medicamente care ma ajuta sa ma comport ca un porc sau ca pot economisi 200 de dolari pentru operatia mea de hernie? Multumita acestor inimosi mesageri ai dragostei, eu pot avea un Paste fericit pentru ca am primit un mesaj cu iepurasi, ousoare, cozonacei, mielusei si omuleti pe cruci. Potrivit unui studiu facut de niste australieni sunt 4 simptome pentru dependenta de a trimite mailuri sau smsuri. Prima e ca persoana aia se enerveaza cand are calculatoru sau telefonu stricat si nu-l poate deschide. Furia intervine ca nu poate sa auda melodia cu “mail muthafucker”, si asta e chiar ingrozitor. A doua e nevoia de a sta cat mai mult timp in fata calculatorului, ceea ce e de inteles mai ales daca e inchis, ca te vezi in monitor. A treia simptoma e ca incepi sa porti cravata cu calculatoare sau sa iti porti telefonu ca pe un lant atarnat cu niste ate in juru gatului. Al patrulea semn ca cineva e innebunit dupa mailuri si semeseuri ar putea fi ca ala zice incontinuu ca ii place sa trimita mailui si smsuri.

Inca un semn cu degetu’ catre niste popi rusi care s-au hotarat sa isi apere biserica cu pusca, de parca ar fi la ei acasa. Cine sunt ei sa le zica hotilor sa nu mai fure icoane din casa Domnului? Nu e casa Lui?, daca avea ceva impotriva, nu facea El ceva?, macar dadea foc la biserica. Acesti oameni ai credintei au renuntat la ganduri de genu “Daca cred ca Dumnezeu e barbat, da’ il iubesc pe Dumnezeu, inseamna ca sunt ghei? Daca cred ca e femeie inseamna ca imi place ca a creat culoarea roz?”, si si-au luat pusca in maini si nu au asteptat sa le cada ceva din cer. Ei au zis ca nu sunt genu’ de oameni care sa astepte sa se intample minuni, si ca Dumnezeu nu e mereu acasa sa aiba grija de toate cele. Acesti oameni ai credintei, in faptu ca Dumnezeu nu are grija de casa lui, sfideaza, dupa patriarhia Moscovei, bunul simt. Eu zic ca ar fi bine sa se linisteasca si sa nu mai faca taraboi, ca pana la urma e vina lor. Dumnezeu are grija de popi sa nu se impuste in picior si de aia nu mai e atent la casa lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu